راسخون: فیلم تلویزیونی 'با چشمان بسته ببین' به کارگردانی 'جواد مزدآبادی'، 14 خرداد همزمان با سالروز درگذشت امام خمینی(ره) از شبکه دو سیما پخش می‌شود
 

به گزارش راسخون به نقل از نسیم، «با چشمان بسته ببین» داستان زن و مرد جوانی را روایت می‌کند که زن دچار بیماری است اما از سوی پیرزنی پیشنهاد عجیبی به این زوج می‌شود. پیرزن از آنها می‌خواهد تا به مناطق جنگی رفته و نشانی از پسر مفقودالاثرش برای او بیاورند و مبلغ قابل توجهی پول دریافت کنند... 

 

با پایان تصویربرداری فیلم تلویزیونی «با چشمان بسته ببین» اوایل هفته گذشته تدوین فیلم توسط وحید بیطرفان به تازگی آغاز شد. صداگذاری فیلم نیز برعهده بیطرفان خواهد بود تا هرچه سریع‌تر مراحل فنی فیلم به اتمام رسیده و فیلم برای پخش در سالروز رحلت امام خمینی (ره) آماده شود. فیلم از داستانی اجتماعی برخوردار است و با موضوع تفحص توسط جواد مزدآبادی و فردین نظری نوشته شده است.
 

طبق برنامه ریزی انجام شده فیلم طی 15 جلسه تصویربرداری خواهد شد و حدود 70 درصد فیلم در شهرک دفاع مقدس می‌گذرد و بقیه صحنه‌ها در مناطق مختلف تهران جلوی دوربین می‌رود.
در این فیلم فریبا نادری، حمید ابراهیمی، علیرضا اوسیوند، کوروش زارعی، حشمت آرمیده و ملیحه نیکجومند به ایفای نقش‌های اصلی می‌پردازند.
تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:
 

نویسندگان فیلمنامه: جواد مزدآبادی، فردین نظری/ کارگردان: جواد مزدآبادی/ تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی/ مدیرتصویربرداری: حمید احمدی/ مدیرتولید و صدابردار: مجتبی برهانی‌زاده/ دستیار اول کارگردان: حبیب قلی‌زاده/ برنامه ریز: سیامک صرافت/ طراح صحنه و لباس: مسعود اوسطی/ منشی صحنه: مهدی برگ‌نیل/ مدیرتدارکات: فریبرز فاخریان.

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

998